Sunday, November 18, 2007

surat

kehidupan menyedarkan aku.realiti hidup byk ajar aku.baru aku tau.ape yg tersirat dan tersurat.tapi aku tak sangka.masih ada lagi manusia yg macam tu.aku selalu dijadkn permainan utk kepentingan dorg.perlu ke?igt aku ni boneka ke?x semesti nya aku diam tanda aku setuju,aku cuma nk korg sedar sendri perangai korg tuh.tapi x sedar2 gak.xpe la.mungkin blum sampai waktu.tapi kenapa?psl aku ke?aku ke yg penyebab korg buat camtu?ke mmg korg suka buat camtu.amik kesempatan dgn kebaikan org lain.ataupon korg x suka aku,tapi xnk bgtau.satu je yg aku minta,bersuara nyatakan pendapat n ketidakpuasatian korg tuh.takpon,sng jer.BLAH jer dr hidup aku.abis cter.

1 comment:

NuruL said...

sape yg wat u sedey nie??
bleh i tau sape?
if me who hurt ur feeling im soOo sorry k..
mwah..